13 Ocak 2011 Perşembe

unutulmuş bir doğum günü kutlaması...

Brnlopnononi,PRMT rds... bunlar İzmir'deki Samet'lerin ölüm nedenlerinden iki tanesi... Benim genç arkadaşımın ölüm nedeni ise nefes yetmezliği... Nefes yetmezliğine sebep olan akciğer kanseri... Bugün herşeyi ne kadar çok abarttığımı anladım...Sıradan bir gribal enfeksiyon geçiriyorum...Bu esnada uyukladığım yataktan bir doğum günü alarmıyla kalktım... Bugün benim her çabaya rağmen kaybettiğim arkadaşımın doğum günü...Mesaj kutumda sıksık okuduğum mesajlarına baktım...
'2009'da yapmak isteyip de yapamadığın veya olmasını çok isteyip olmayan şeylerin 2010'da gerçekleşmesi dileğiyle,çok kötüyüm bu aralar yataktan kalkmaya halim yok... Rüyamda papatya tacı takarken gördüm seni piknikteydik küçüklüğümüzdeki gibi... Ben iyileşirsem yaparım sana 2010'da... Görüşmek üzere,hoşçakal...' işte budur dedim kalk yataktan ciğerlerinden kara kara sular akan çocukluk arkadaşın sana bunları yazabiliyor, ne kadar olumlu bakıyor hayata... Geçen sene kaybettik onu 2011'i göremedi... Benim yapmak isteyip yapamadığım, görmek isteyip sadece rüyamda görebildiğim insanlar (zamanında ayrılmamaya and içtiğimiz) var... Odasına papatya götürdüm, ona bile izin vermediler nefes almasını engeller diye... Şimdi bu yazıyı okuyan birçok kişi o papatyaları doya doya koklayabilirler...Bunu bile düşünmek çok güzel şey...Sevdiklerinize taç yapabilmek...Arkadan helalleşmek değildi istediğim ölümüne gittiğimde herkesin eline para tutuşturdular, hakkını ödediler sözde... Ben yarın 1 demet papatyayla mezarına gitsem ne mutlu olurum... Gecikmiş bir doğum günü hediyesi....Karanlık ama zamanında beni çok aydınlatan birine... Ben şuan hayatta olan bazı canlılara gidemezken bu dünyaya veda ederken bile açık kapı bırakmak ne güzel birilerine...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder