1 Şubat 2011 Salı

İstiskal

'Ayağına sıcak su mu, soğuk su mu dökelim?' derler seyrek gelen konuğa sitem etmek için. Ben senin ayağına dökeceğim suyun sıcaklığını bilmediğimden bu istiskal durumum.Hoş ev sahibimken misafirim olmayı da sen tercih ettin orası da ayrı... Ama beni üzen şu sıcaklık karmaşası olmasa seyrek mi geliyorsun sık mı anlamadım ki... Bana aldığın eşyalar da şaşırdılar; bir topluyorum yerlerinden atma hevesiyle bir yerleştiriyorum geri yerlerine. En sonunda onları kimsesiz çocuklara götürmeye karar verdim manevi olarak ben de kimsesiz olduğum halde benim o hediyeleri senden alırken suratımdaki o gülümsemeyi onlarda görünce çok mutlu olacağım en azından.Onlar bu eşyaların anılarını hiçbir zaman bilemeyecekler ama ben iyi ellerde olduğundan emin olduğum için zihnimde devam edeceğim seni hatırlamaya ta ki dert eğirene kadar... (Dert eğirmek:içinden çıkılması güç bir sorunla uğraşmak zorunda kalmak) Çünkü beni bilirsin ben dert eğirdiğimde ağlarım susamam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder